FASS virtuel generalforsamling søndag d. 31. januar 2021

I lyset af den seneste tids udvikling i corona-smittetallene har bestyrelsen besluttet at aflyse det fysiske årsmøde, som skulle være afholdt i slutningen af januar 2021. Vi var ved at lægge sidste hånd på planlægningen og havde næsten hele weekenden klar, da 2. bølge rullede ind over os, og vi er derfor rigtig kede af at måtte aflyse, men ser ingen anden udvej. Vi har i stedet lagt vores energi i at planlægge et enkelt virtuelt foredrag og samtidig holde vores generalforsamling online. Vi er derfor glade for at kunne annoncere oplægget ”Genterapi og nye behandlingsmuligheder” ved Line Kessel, overlæge Ph.d., Rigshospitalet, som bl.a. vil fortælle om deres erfaringer med den nye indførte Luxturna genterapibehandling. Oplægget holdes søndag den 31. januar 2021 kl. 10 og efterfølges umiddelbart af generalforsamling. Sæt kryds i kalenderen. Vi vil følge op med nærmere teknisk information, når tiden nærmer sig.   I kan læse mere den omtalte behandling på: https://www.rigshospitalet.dk/presse-og-nyt/nyheder/nyheder/Sider/2020/november/oejenaabner-til-lyset.aspx