FASS-foredrag: “Sidste nyt om AMD” d. 02.10.2023 kl. (18:30) 19:00-21:00, Kennedy Centret, Glostrup eller Teams

Den tilbagemelding, vi fik fra deltagerne sidste gang, vi inviterede den anerkendte professor Torben Lykke Sørensen fra Øjenafdelingen på Sjællands Universitetshospital var ”mere Torben Lykke”. Siden da har man hørt om diverse nye behandlingsmuligheder for både våd og især tør AMD. Torben vil give os en opdateret og evidensbaseret forklaring på, hvad er op og ned, så vi bliver klogere på området og bedre til at rådgive vores patienter. Du kan få en appetitvækker på Torbens forskning i denne artikel fra Værn om Synet.

Kl. 18:30-19:00 Sandwich
Kl. 19:00-21:00 ”Sidste nyt om AMD” ved professor Torben Lykke Sørensen fra Øjenafdelingen på Sjællands Universitetshospital (inkl. 15 min pause).

Sted: Mødet foregår fysisk på Kennedy Centret, Gl. Landevej 7, 2600 Glostrup, med mulighed for at koble sig på via Teams hjemmefra.

Pris og tilmelding:
FASS-medlemmer: Gratis. Link til online møde sendes til alle medlemmerne et par dage før foredraget. Kun behov for tilmelding ved fysisk deltagelse på Kennedy Centret via info@svagsynsforeningen.dk senest d. 27. september 2023.
Ikke FASS-medlemmer: 300 kr. Tilmelding via info@svagsynsforeningen.dk senest d. 27. september 2023. Venligst oplys, om du deltager fysisk eller online.

Der gives 2 CET-uddannelsespoint.